Veelgestelde vragen

Wij begrijpen dat een verblijf best wat vragen kan oproepen. Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet bij; mail ons dan op [email protected].

Mijn reservering

Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Dat kan zeker. Onze tarieven zijn flexibel en met ons superflex tarief kan je altijd nog gratis annuleren. Op de dag van aankomst houden we de kamer tot 18 uur voor je vast. Om je boeking te garanderen vragen we je je creditcard gegevens via de online check-in door te geven. Enkel in geval van no-show kunnen wij de 100% annuleringskosten in rekening brengen. Alleen als je een non-refundable tarief hebt en dus al hebt betaald, is annuleren helaas niet mogelijk.Heb je een reservering gemaakt via een boekingskanaal (Expedia, Booking.com etc) dan moet je je wijziging of annulering altijd via hen regelen. Ook daar hanteren we flexibele voorwaarden, maar dat kan je altijd even bij het betreffende boekingskanaal checken.

Moet ik vooraf betalen?

Nee hoor, het flextarief hoeft niet van te voren betaald te worden. Het non refundable tarief, wat binnen enkele maanden weer beschikbaar komt, moet wel van te voren betaald worden.

Ik heb geen credit card, kan ik wel online inchecken?

Jazeker. In jouw bevestiging zit een link om online in te checken. Voel je vrij om deze al in te vullen, dat bespaart tijd bij de receptie, meer tijd voor fun dus!Maak je geen zorgen als je geen credit card hebt of niet alles in wilt vullen, je kan op elke moment uit het proces stappen en wij hebben alle data al die je hebt ingevuld, dat gaat dus niet verloren. Wanneer de kinderen geen e-mailadres hebben is het uiteraard niet nodig hier gegevens in te vullen.

Hoe kom ik achter de prijzen van kamers of arrangementen?

Ga naar guesthousehotel.nl en klik op direct reserveren. Relax, je zit nog nergens aan vast en kunt altijd nog terug. Selecteer dan je aankomst- en vertrekdatum, het aantal personen en dan zie je alle mogelijkheden in beide hotels. Je hebt dan altijd de meest actuele en best beschikbare prijs te pakken! Hier vind je ook direct onze arrangementen met bijvoorbeeld Efteling entree inclusief.Kinderen in de leeftijd t/m 3 jaar hoef je in het aantal gasten niet mee te nemen, houd wel rekening met het juiste kamertype voor het aantal slaapplaatsen, je kan ook altijd een babybedje bij ons reserveren.

Kan ik vanwege de huidige Covid situatie bij jullie verblijven?

Wij raden je aan de adviezen van jouw lokale overheid in de gaten te houden, en de maatregelen van het land te raadplegen. Wij kunnen je hier niet in adviseren. Meer informatie over de covid maatregelen lees je hier https://guesthousehotel.nl/covid-19/

Wij zijn onder de 18 jaar en willen graag een kamer reserveren kan dit?

Gasten die jonger zijn dan 18 jaar mogen niet in het hotel overnachten zonder aanwezigheid van een persoon ouder dan 18 jaar. Deze persoon hoeft niet op dezelfde kamer te overnachten, maar wel aanwezig zijn in het hotel.

Wij hebben een kindje tussen de 0-3 jaar moeten wij deze meenemen in het aantal personen?

Kinderen tussen de 0-3 jaar hoef je niet mee te tellen in het aantal personen bij het maken van de reservering. Noteer in de notities wel even dat er een kindje meekomt van 0-3 jaar dan verwerken wij dit voor jullie juist in de reservering.

De Efteling

Kan ik lopen naar de Efteling?

Jazeker! Het is maar 500 meter lopen naar de Efteling. Je kunt de auto gewoon gratis bij ons laten staan.Ik heb nog geen tickets? Kan ik die bij jullie kopen?Losse tickets mogen we niet verkopen, maar wel in onze arrangementen. Kijk opguesthousehotel.nl/efteling voor de mogelijkheden. Vergeet niet dat je zelf ook nog een tijdslot dient te reserveren via efteling.com

Moet ik de tijdsloten reserveren of doen jullie dat?

Wij reserveren geen tijdsloten bij de Efteling, dat kun je eenvoudig zelf doen via efteling.com. Zo blijf je zelf de baas over jouw gewenste dagindeling. Wanneer je twee dagen naar de Efteling gaat, dien je voor beide dagen een tijdsslot te reserveren. Voor de twee tijdsslotreserveringen heb je twee verschillende e-mailadressen nodig. Vergeet het niet want het is echt noodzakelijk dat je de tijd hebt gereserveerd.

Ik wil op mijn aankomstdag naar de Efteling, hoe krijg ik mijn tickets?

Die moet je nog even bij ons ophalen! Kom dan in de ochtend bij ons langs, parkeer je auto, haal de tickets bij de receptie, leg je koffers in onze bagageruimte en wandel relaxt naar de Efteling. De tickets liggen bij ons voor je klaar. Tot hoe laat is de Efteling open? Kijk op efteling.com voor de actuele openingstijden en de druktekalender.

In- en uitcheck

Hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Echter, je mag in de ochtend al bij ons langskomen als je naar de Efteling gaat. Je mag je auto bij ons op de parkeerplaats (naast het hotel) laten staan en vanuit daar naar de Efteling wandelen. Het is maar 500 meter!

Kan ik al eerder inchecken, want we gaan naar de Efteling?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Echter, je mag in de ochtend al bij ons langskomen als je naar de Efteling gaat. De kamer is dan nog niet gereed maar je mag de auto bij ons op de parkeerplaats (naast het hotel) laten staan en vanuit daar naar de Efteling wandelen. Het is maar 500 meter!

Ik kom laat inchecken, kan dat ook?

De receptie is open tot 23.00 uur dus voor die tijd moet je binnen zijn. Als je de online incheck al doet voordat je komt, scheelt je dat wachttijd bij de receptie. En jouw credit card garandeert dan de kamer, die houden we dan vast ook na 18 uur. Ga je naar de Efteling en denk je laat terug te zijn, je bent altijd welkom om voor 15uur alvast de sleutel te komen ophalen.

[accordion-item_inner title=”Hoe laat moet ik uitchecken?”] [/accordion-item_inner]

De uitchecktijd is 11.00 uur. Je kunt een snooze package bijboeken als je langer wilt uitslapen. De kosten bedragen € 17.50 per kamer en deze kan je via mail bijboeken.

Mijn kamer en de faciliteiten

Zijn er handdoeken en is er linnengoed op de kamer?

Maar natuurlijk! We zijn een comfortabel hotel dus aan alles is gedacht! De bedden zijn opgedekt en de handdoeken liggen voor je klaar.

Mag ik op de vertrekdag de auto laten staan?

Ja hoor, die mag blijven staan en je kunt je bagage bij ons in de bagageruimte laten staan. Je loopt in een paar minuten naar de Efteling.

Is het parkeren gratis?

Jazeker, je kunt de auto gratis bij ons laten staan, op de grote parking naast het hotel.

Hebben jullie laadpalen voor elektrische auto's?

Jazeker, op het parkeerterrein naast het hotel zijn een aantal laadpalen voor elektrische auto’s aanwezig. Het is niet mogelijk om hiervoor te reserveren.

Zijn huisdieren welkom?

Helaas zijn huisdieren, met uitzondering van hulphonden, niet toegestaan bij ons.

Is er een koelkastje op de kamer?

Alleen op onze BunkHouse en FarmHouse kamers is er een klein koelkastje aanwezig, op de GreenHouse kamer niet. Moeten we iets koel bewaren voor je, vraag het gerust.

Is er een koffieapparaat op de kamer?

Nee, dat hebben we helaas niet. Wel hebben we een koffiemachine in de Living waar je altijd even je beker koffie of thee kunt halen. Een dat mag in je pyjama hoor 😉

Hebben jullie een zwembad?

Wij beschikken niet over een zwembad maar wist je dat wij op slecht 10 min afstand liggen van het blauwe meer. https://www.experience-island.nl/strand/

Verhuren jullie ook fietsen?

In samenwerking met Adams Fietsverhuur verhuren wij via de receptie normale fietsen , E-Bikes en kinderfietsen.

Kunnen wij de fietsen bij jullie stallen?

Wij beschikken over een afgesloten fietsenstalling meer informatie hierover is verkrijgbaar bij de receptie op de dag van aankomst.

Is er een föhn op de kamer aanwezig?

Een föhn is niet standaard op de kamer aanwezig maar niets is erger dan een bad hair day dus een föhn is verkrijgbaar bij de receptie.

HiepHiep Hoera wij hebben een jarige, kunnen jullie hier iets leuks voor doen?

Zeker boek onze PartyPackage en wij zorgen ervoor dat de kamer leuk is aangekleed en dat er een kleine lekkernij op de kamer ligt! De kosten voor een PartyPackage bedragen €12.50

Kunnen jullie een verjaardagstaart verzorgen?

Zeker kunnen wij dit voor jullie regelen, neem hiervoor even contact op met de receptie en we bespreken graag de mogelijkheden met je.

Is het mogelijk een babybedje te reserveren?

Het is zeker mogelijk een babybedje te reserveren voor onze jongste gasten. De kosten voor een babybedje bedragen €7.50 per nacht dit is inclusief een aankleedkussen en een luieremmer. Uiteraard is het ook toegestaan om jouw eigen babybedje mee te nemen.

Eten en drinken

Kan ik ontbijt bijboeken?

Jazeker! In de reservering kun je kiezen om je ontbijt bij te boeken. Het ontbijt kost €14,00 per persoon per nacht. Kinderen tot 10 jaar krijgen een korting van €4,00 per persoon per nacht en kinderen onder de 4 jaar ontbijten gratis.

Moet ik reserveren voor het ontbijt?

Ja, wij werken met ontbijtshifts dus reserveren is noodzakelijk. Je kunt dit online doen door de QR code op jouw kamer te scannen of de zuil te gebruiken in de Living. We assisteren je er graag bij. Let op; elke ontbijtshift heeft een begin én eindtijd, zodat iedereen van ons buffet kan genieten.

Waaruit bestaat het ontbijt?

We hebben een ontbijtbuffet met vers afgebakken broodjes, croissants, scrambled eggs, spek,vleeswaren, kaas, cereals, fruit en natuurlijk vruchtensappen, yoghurt, melk en koffie en thee.

Hebben jullie lunchpakketten?

Ja, we hebben onze eigen Lunchbag. Voor €7,00 per persoon upgrade je het ontbijt met een lunchbag. Je mag dan je eigen lunchpakket vullen van ons ontbijtbuffet. Hoe makkelijk is dat? Bestel de lunchbag online via onze QR codes.

Kan ik bij jullie eten?

Jazeker, op onze eerste etage hebben we onze FoodBar. We serveren geen uitgebreide diners maar voor een lekker hapje en eenvoudige maaltijd ben je aan het juiste adres. We hebben een kleine kaart, die via een QR code te scannen is met een aantal voorgerechten, pizza’s, een burger en wat andere kleine gerechten.

Moet ik reserveren voor het diner?

Nee hoor, omdat we geen uitgebreide kaart hebben, kun je zo binnenlopen en online jouw self-order keuzes doorgeven. Hassle-free noemen we dat!

Kan ik ook lunchen?

In de hele drukke maanden hebben we vaak geen lunch. Maar als je de QR code scant die op tafel staat, zie je het aanbod van dat moment. Vanaf 16.30 uur is de kaart volledig en zijn alle gerechten te bestellen!

Kan ik met kinderen bij jullie eten?

Je kunt zeker met kinderen bij ons eten. We hebben genoeg keuzes voor de kleintjes!

Houden jullie rekening met allergieën of speciale diëten?

We hebben geen enorme keukenbrigade en een beperkte kaart maar onze medewerkers kunnen je vast helpen. Wij houden graag rekening met allergenen, onder al onze gerechten worden verschillende allergenen weergegeven. Gluten vrij? Wist je dat wij speciale glutenvrije pizzabodems hebben en ook voor het ontbijt kunnen wij glutenvrijbrood aanbieden mits de allergenen van te voren bij ons bekend zijn.

Kan ik als niet hotelgast ook bij jullie eten of drinken?

Helaas hebben we te weinig capaciteit en is de FoodBar alleen open voor hotel- of vergadergasten. Heb je iets te vieren met een grotere groep of een speciale aanvraag? Neem dan contact met ons op. Maar voor individuele tafelreserveringen zijn er in Kaatsheuvel gelukkig genoeg toffe adressen!

Ik wil met meer dan 10 volwassenen een hapje komen eten in de FoodBar kan dit?

Het is zeker mogelijk om een hapje te eten in onze FoodBar. Voor groepen vanaf 10 volwassenen hebben wij een speciaal menu waarbij er ook natuurlijk wordt gedacht aan onze jongste gasten. Neem voor de mogelijkheden even contact op met onze receptie toppers!

Informatie over het coronavirus en de maatregelen: Hiervoor verwijzen we je door naar deze pagina